FAQ – Veelgestelde Vragen

U bent hier::Home/FAQ – Veelgestelde Vragen
FAQ – Veelgestelde Vragen2018-11-27T12:46:41+01:00
Word ik verwittigd als de box op weg is?2015-10-23T10:27:52+02:00

Absoluut! We mailen jou van zodra de box klaar is. We zorgen ervoor dat we samen een tijdstip kunnen vinden dat werkt voor jou. Zo kan je het vlees meteen in de koelkast opbergen.

Hoe wordt het vlees verpakt?2015-10-23T10:27:30+02:00

Het vlees wordt vacuüm verpakt. Zo blijft het langer vers en houdbaar.

Daarnaast zorgt de verpakking er ook voor dat het vlees volledig beschermd is voor invloed van buitenaf.

Waar wordt er geleverd?2015-10-23T10:27:07+02:00

Momenteel wordt er enkel geleverd in West- en Oost-Vlaanderen. Woon je buiten onze leveringsregio, maar wil je wel graag een Local Foodbox bestellen? Neem dan contact op met ons via olivier@localfoodbox.be.

 

Wanneer wordt mijn pakket geleverd?2015-10-23T10:26:46+02:00

Wij verwerken het vlees op het einde van de maand.

Het pakket wordt geleverd tijdens de eerste of tweede week van de maand. Je krijgt hiervoor een melding via email.

We zorgen ervoor dat we een tijdstip kunnen vinden die past voor jou, zodat je het vlees meteen in de koelkast kunt plaatsen.

Kan ik meer dan één pakket bestellen?2018-11-27T12:46:41+01:00

Natuurlijk! De Local Foodbox komt in vier variaties: mini, small, medium en large. Als je meer dan één box wil, kan je die gemakkelijk toevoegen via je winkelmandje of via de bestelpagina.

Waar vind ik een overzicht van mijn bestelling?2015-10-23T10:24:48+02:00

Van zodra je een Local Foodbox aankoopt, krijg je een bevestigingsmail met daarin een overzicht van je volledige bestelling.

Je kan er trouwens ook voor kiezen om een account aan te maken tijdens het bestellingproces. Op die manier hou je altijd een overzicht van je laatste bestellingen bij.

Kan ik het pakje retourneren? Is er bedenktijd?2015-10-23T10:22:47+02:00

Omdat wij met verse producten werken zit er wettelijk geen bedenktijd op onze producten.

Er is ook geen recht op retour.

Is er iets misgelopen met je bestelling of ben je niet tevreden ? Neem dan contact met ons op via olivier@localfoodbox.be. Wij helpen je graag verder!

Kan ik betalen met Bancontact / Maestro?2015-10-23T10:22:01+02:00

Voorlopig kan je niet betalen met je Bancontact of Maestro kaart.

Het afhandelen van dergelijke betalingen gebeurt via een ander systeem dan PayPal. Omdat wij op dit moment een dergelijke systeem niet voor de volle 100% secuur kunnen implementeren, hebben we ervoor gekozen om debit kaarten voorlopig te weigeren.

Als credit kaart geen optie is voor jou, kan je nog altijd betalen via overschrijving of gewoon aan de deur met cash.

Is online betalen wel veilig?2015-10-23T10:20:13+02:00

Wij gebruiken op dit moment uitsluitend PayPal voor het ontvangen van betalingen.

PayPal was een van de eerste in de sector van online betalen en is uitermate veilig. Alle betalingen gebeuren over een beveiligde SSL verbinding.

De volledige betaling wordt door PayPal afgehandeld. Local Foodbox heeft nooit toegang tot jouw PayPal account of betalingsgegevens.

Hoe werkt de betaling met MasterCard en Visa?2015-10-23T10:19:33+02:00

Kies tijdens het afrekenen voor ‘PayPal’. Hoewel het aangeraden wordt, hoef je geen account te hebben bij PayPal om te betalen met jouw kredietkaart.

Je zal worden doorverwezen naar PayPal. Klik op de tweede optie als je geen account hebt en vul jouw kredietkaart gegevens in.

Hoe werkt de betaling via PayPal?2015-10-23T10:18:41+02:00

Je kan tijdens het afrekenen ervoor kiezen om via PayPal te betalen.

Eenmaal je op bestellen drukt, word je doorverwezen naar de PayPal website waar je de bestelling kunt voltooien met je PayPal account.

Heb je geen account? Een PayPal account aanmaken is gratis en zorgt ervoor dat je altijd beschermt bent wanneer je online aankopen doet.

Hoe werkt de betaling via overschrijving?